[itzul] quiosquero caraculo

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Aza 25, 13:34:07, CET 2011

  Proposamen guztiak dira  baliagarriak.

Atzo hasi nintzen irakurtzen eta lehen irakurketan   begiz jo  nebala,
ninduela  adjetibo horrek eta horren ordaina  euskeraz zein izan leiken.
Kontuan   hartuta egilea  argentinarra dala,  Argentinako/  caraculo
/horren parekoak  , liburuan  zehar gehiago egongo dira,
Aurkitzen badoaz  azalduko  ditut.

Oraintxe  burura etorri zait  "dendari/saltzaile  lerdoburu, hanker"

Garikoitz