[itzul] Udal gobernu

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Ost, Urr 12, 20:10:33, CEST 2011

http://blog.gmane.org/gmane.culture.language.basque.itzul/page=761

Tokiko  Gobernu- batzarra.

http://www.ivap.euskadi.net/r61-3039/es/contenidos/informacion/legedia_euskaraz/es_3818/administrazio_zuzenbidea.html

7/85 Legea
<http://www.ivap.euskadi.net/r61-3039/es/contenidos/informacion/leyes_euskera/eu_3818/adjuntos/Administrazio-zuzenbidea/Toki-araubidearen_oinarriak_arautzen_dituena.pdf>

Legearen arabera, Corporación, erakundea  bera da,   21. artikulua.
Corporación municipal,    alkate eta  zinegotziak osatzen dabe, Udalbatza.

Pleno municipal,  udal(batz)aren osoko bilkura .

Garikoitz

12/10/2011 18:45(e)an, Xabier Mendiguren(e)k idatzi zuen: