[itzul] en buenas manos

arrizabalaga van remoortere kaietavr a bildua yahoo.co.uk
Or, Ira 2, 11:43:21, CEST 2011

Sarasolaren hiztegian (Zehazki) ere "esku onetan" azaltzen da...

________________________________
From: Xabier Aristegieta <allurritza a bildua gmail.com>
To: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Fri, 2 September, 2011 2:06:59
Subject: Re: [itzul] en buenas manos

Kaixo:

Ingelesez ere "in good hands" esaten da, eta ez nintzateke harrituko beste
hizkuntzaren batean ere horrela esango balitz.

Beraz, euskaraz "esku onetan" espresioa erabiltzea ez zait iruditzen
"euskañol"tzat har daitekeenik.

Xabier

Itzulpen zerbitzua - Bermeoko Udala<itzulpenzerbitzua a bildua bermeo.org> igorleak
hau idatzi zuen (2011eko iraren 02a 11:02):