[itzul] parte-hartzaile

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Ost, Ira 7, 11:53:33, CEST 2011

Gai hau ibili genuen duela urte batzuk, eta badira artxiboan bost-sei mezu
(lehenbizikoaren lotura jarriko dut, eta hantxetik segi dakioke hariari).
Beharbada norbaitek osatu edo berritu nahi izango orduan esandakoren bat.

http://postaria.com/pipermail/itzul/2005-May/003904.html

Patxi