[itzul] Sistemas de depósito, devolución y retorno (SDDR)

Ander Altuna-UEU a.altuna a bildua ueu.org
Ast, Ira 15, 10:23:30, CEST 2011

Internet-en topatuta:

_Ontzien berreskurapenerako deposito bidezko sistema_ (SDDR) espainiar
estatuan ezartzearen alde jarduten duen Retornak egindako bideoan, argi
eta garbi ikus daiteke ontzi eta bilgarrientzat sistema hau.
http://www.gipuzkoazz.com/zerozabor/?p=1795

9/62/CE Arteztarauan eta 11/97 Legean agertzen diren bi kudeaketa
ereduen artean: nahitaezko eta orokortzat hartutakoa, _*Gordailu,
Itzulketa eta Itzulera Sistema*_ (*SDDR*, gaztelaniaz) eta
alternatibotzat hartutakoa *Kudeaketaren Sistema Integratua* (SIG,
gaztelaniaz).Legeak eta bere Araudiak jasangarritasun txikiena zuenaren
alde egin zuten: alternatibotzat hartutako Kudeaketaren Sistema
Integratuaren (SIG) alde.
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QzR3532RxrEJ:www.isrcer.org/detalle_content.asp%3Fid_content%3D1540%26id_warmer%3D8+hondakinen+kudeaketa-sistemak+SDDR&cd=6&hl=eu&ct=clnk&client=ubuntu

og., 2011.eko iraren 15a 10:09(e)an, Isabel Cantero(e)k idatzi zuen: