[itzul] Existing user (informatika)

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Or, Ira 23, 13:40:14, CEST 2011

Kar, kar...

"Campo requerido" zer da, "Eremu hau nahitaez bete behar da"?

Nolanahi ere, "Prioridad peatonal" da inoiz ikusi dudan politenetako
bat. Atzo ikusi nuen, Errotuluen Hiztegian (Terminologia Batzordea,
2009)

       http://ttiki.com/31342

Oso ongi emana dago hiztegi horretan, jakina, euskarazko ordaina,
esaldi eder batekin: "Oinezkoek dute lehentasuna". Beste "peatonal"
bat ere bada, sintagma moduan funtziona dezakeena. Hona biak:

    Oinezkoen bidea
    Camino peatonal

    Oinezkoek dute lehentasuna
    Prioridad peatonal