[itzul] etxeko lanak bidali?

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Api 3, 12:50:00, CEST 2012

Eskerrak garbi utzi duan, Iņigo. Bestela, "agindu"k "bidali"ren balioa
hartze horrekin zuritu nahiko ziaten "bidali"k "agindu"ren balioa
hartzea.

Belarri eta oroimen sano samarra duen edonork daki noiztik eta nondik
sartuak zaizkigun, eta zergatik zabalduak, halako "itsulpen"
intrakraneal (eskerrik asko, Josu, terminoarengatik) exonormatibo
gordinak.

ERRASTI ARAMBARRI, Iņigo<inigo.errasti a bildua bizkaia.net> igorleak hau
idatzi zuen (2012-04-03):