[itzul] etxeko lanak bidali?

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Api 3, 13:22:27, CEST 2012

Erabilera okertzat daukat, bai, hemen auzi dena (edo zena).
Ikastolatik harakoa, zehazkiago, esapidea mailegatzea zilegi bazait.

Karlosek aipatu duena beste bat da, eta ez du (burugogogortasuna ere
genetikoa da, inondik ere, gortasun eta ahaztura batzuk bezala)
zerikusi zuzenik auziarekin, noiztikoa den gorabehera.

Eman ta bidal zazu (baina ezin agindu fruiturik).

karlos del_olmo<karlos_del_olmo a bildua donostia.org> igorleak hau idatzi zuen
(2012-04-03):