[itzul] tweet / retweet

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Api 16, 14:24:43, CEST 2012

Komeni litzateke ikertzea beste hizkuntza batzuetan nola esaten dituzten.
"Txio"rena ez zait berez ideia txarra iruditzen, baina azkenean jende
guztiak "tweet" esan behar badu, ez dakit merezi ote duen hori itzultzea.
Azken batean, izan berriarekin iritsitako izen berria da...
Ondo ibili.

Xabier

Garikoitz Etxebarria<garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org> igorleak hau
idatzi zuen (2012eko apiren 13a 13:07):