[itzul] [Spam] - Re: (gairik gabea)

Ana Morales ana_isa_morales a bildua yahoo.com
Or, Api 20, 09:16:59, CEST 2012

Bai, nik ez dakidala bidali dira mezuok. Mesedez, halako besterik heltzen bazaizue, ez sakatu estekan!

Barkatu!
ana

________________________________
 From: Errea Cleix Inma <i.errea a bildua pamplona.es>
To: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Friday, April 20, 2012 8:37 AM
Subject: Re: [itzul] [Spam] - Re:  (gairik gabea)

Ez dakit xomorroa den, baina mezu iruzurtia behintzat, bai.
Niri halako zenbait iritsi zaizkit alabarengandik eta Kataluniako adiskide batengandik. Biak, hotmailekoak. Alabari, azkenean, posta-kontua blokeatu diote (eta horrek zenbait komunikazio-arazoak ekarri dizkio...) Kataluniako lagun horrekin ere komunikazioa eten egin zait, eta ez dakit zer gertatu den berearekin.
Dakidan bakarra hau da: mezu horren bidaltzaileak ez dakite bidaltzen ari direla norbaitek esan arte.
Izan ongi