[itzul] Zalantza

Miren Josu Uriarte Olaeta mjota40 a bildua hotmail.com
Lar, Api 21, 13:39:57, CEST 2012

Eguerdi on Joxe Mari!
Nik ulertzen dudana da, behin pertsonari jakinarazi zaioenean banaketari buruzko akordioa, hiru hilabetetan Ez Ohiko Batzar Orokorra deitu beharko litzatekeela eta hori horrela ez balitz, pertsona horrek eskubidea lukeela Batzarra eskatzeko banaketari buruzko helegitea aurkezteko eta Batzar hori horretarako beren beregi baino ez litzatekeela egingo.

Lagungarri izan dakizula espero dut,

Mirenjo