[itzul] Internazionala

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
Ast, Api 26, 15:14:16, CEST 2012

"Indazu albiristea" 'emadazu berri ona' da.

"Gertatuak ez du ardura" 'lehenak ez du axola' da.

"Nor den herriak badaki" 'herritarrek eskubideen (indarraren...) kontzientzia hartu dute' da, hots, 'herriak badaki (herria) nor den", 'nor' 'ni banaiz nor' esaldian bezala ulertuta.

"Oro gudura, hala!" 'denok gudara, ekin!' da, beharbada hatxe barik idatziko genuke, baina tira.

"adin" 'duin' da, hau da, 'mailakoa'.

Ez diot aitzakiarik ikusten letrari.

Jon