[itzul] Pseudocampiña de viñedo y olivar de Lanciego

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Al, Abu 20, 10:06:33, CEST 2012

Egun on:

Hemen agertzen da,

https://www6.euskadi.net/r49-cpaisaia/es/contenidos/informacion/paisaia_2011_laguardia/es_paisaia/adjuntos/2011_paisaia_inicio/mapas/10_base_paisajistica_02.pdf
http://www.ingurumena.ejgv.euskadi.net/r49-cpaisaia/eu/contenidos/informacion/paisaia_2011_laguardia/eu_paisaia/adjuntos/2011_paisaia_inicio/memoria/memoria_fase_2.pdf

Katedratiko  jaun argi batek egindako txostenean dator, baina nire
galdera da,  lur-eremu  horreri   zergatik  "Pseudo" , Lantziegoko
lurrak ez daukate  nahiko meriturik ?, dinot.

Garikoitz

20/08/2012 8:21(e)an, martin-rezola a bildua ivap.es(e)k idatzi zuen: