[itzul] Pseudocampiña de viñedo y olivar de Lanciego

Itzuliz Itzulpen Zerbitzua itzuliz a bildua euskaltel.net
Al, Abu 20, 11:45:18, CEST 2012

Kaixo Garikoitz:

DRAEk:*
campiña**.*

(Del mozár.y ár. hisp. /*kanpínya,/y este del lat. /campani(a/).

*1.* f.Espacio grande de tierra llana labrantía.

Definizio horretan 'llana'; eta 'pseudocampiña' hori hartu izana
justifikatzeko...

" Son característicos asimismo la complejidad del relieve y los
intersticios de naturaleza entre las parcelas de viñedo, lo que aconseja
calificarla como pseudocampiña"

Hortaz, 'landazabala' ordokia bada, 'sasi-landazabala' izatea erliebe
konplexutasun horretatik datorkio, antza.

Izan ongi

Joxemari