[itzul] baleza aditza

Garikoitz garikoitze a bildua euskalnet.net
Al, Abu 20, 18:35:19, CEST 2012

http://eu.musikazblai.com/ruper-ordorika/zenbait-bertso-xelebre/
Abesti hau batzutan propinetan jotzen dau  Ruperrek.
   (  Hor era horretako adizkia  agertzen da ),/ Ta horrelakorik inoiz
gerta ez baledi izan gintezke arrano//./   Horregatik atzokoan, bart,
/baleza/ esan zuenean,  haur hor aoristo bat esan neban niretzako.

http://artxiker.ccsd.cnrs.fr/docs/00/17/91/92/PDF/lanalaza.pdf

Forma  zaharra,

Garikoitz

20/08/2012 16:24(e)an, Xabier Mendiguren(e)k idatzi zuen: