[itzul] Muelle Martillo

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Abu 21, 09:33:34, CEST 2012

Eta, kontuan hartuta Bermeoko euskeran berben amaierako -u edegi egiten
dala eta -o bihurtzen dala (adibidez, 'lekua' ahoz "lekue", baina 'leku
bat', "leko  bat"), eta "Matrallue" baina "Matrallora" esan dozuela,
Matrallo ala Matrallu izango litzateke forma normalizadua, edo beharbada
Matralloa (-a) ala Matrallua (-a)? Toponimia txikiko forma normalizaduak
erabagiteko irizpideak, euki be, ez daukodaz bat be argi.

Jon

(Eskerrik asko bermeotarroi erantzuteagaitik; ez dago antza lekeitiarrik
foroan Tala Tinglado argitzeko)

________________________________

Nork: Itzulpen Zerbitzua - Bermeoko Udala
[mailto:itzulpenzerbitzua a bildua bermeo.org]
Bidaltze-data: martes, 21 de agosto de 2012 8:56
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] Muelle Martillo

Egun on, Aizbea:

Nahiz eta nire aitarengandik, arrantzalea 10 urtetik, inoiz holakorik
entzun izan ez, zeuk esanaren ganera, izeko Mari, sareginen irakaslea
izadankoari itaundu deutsat eta esan deust bai "espigoie" eta bai
"matrallue" be esaten eutsiela, bata zein bestea erabilten ebela. Baina
ez orain hain zabal dabilen "martillo" bedeinkatu hori, "matrallue"n
erderazko bertsinoa, orain argi.

Miren Uriondo Zabala