[itzul] Muelle Martillo

Itzulpen Zerbitzua - Bermeoko Udala itzulpenzerbitzua a bildua bermeo.org
As, Abu 21, 08:56:06, CEST 2012

Egun on, Aizbea:

Nahiz eta nire aitarengandik, arrantzalea 10 urtetik, inoiz holakorik entzun izan ez, zeuk esanaren ganera, izeko Mari, sareginen irakaslea izadankoari itaundu deutsat eta esan deust bai "espigoie" eta bai "matrallue" be esaten eutsiela, bata zein bestea erabilten ebela. Baina ez orain hain zabal dabilen "martillo" bedeinkatu hori, "matrallue"n erderazko bertsinoa, orain argi.

Miren Uriondo Zabala
      _____

  From: UEMA. Aizbea Renteria Layuno [mailto:uema a bildua uema.org]
To: 'ItzuL' [mailto:itzul a bildua postaria.com]
Sent: Mon, 20 Aug 2012 14:18:05 +0200
Subject: Re: [itzul] Muelle Martillo

Egun on,
Toponimoa lanak diona zalantzan jarri barik, nire amak (nik gogoratzen dudanetik behintzat eta 40 urte egiteko hilabete gutxi falta zaizkit) inoiz ez dio “espigoia” deitu, “matrallue” baino. Nire ama lanez neskatilla (itsasontzieko arraina ateratzeaz, janaria ekartzeaz… arduratzen ziren andrak) eta saregina zen. Egun askotan tokatu izan zait amari bazkaria “matrallora” eramatea bertan sareak josten egoten zelako.
Gure etxean behintzat, espigoia barik matralloa erabiltzen da eta nik gure semeei ere horrela erakutsi diet.

Aizbea Renteria Layuno
UEMAko bateragilea

Donibane enparantza 1,1.a
48380 Aulesti  (Bizkaia)
(  94-627.91.95
È608.20.49.44

Mezu hau eta erantsitako dokumentuak hartzailearentzat berarentzat baino ez dira. Informazio pribilegiatua eta isilpekoa izan daiteke. Zu ez bazara hartzailea, jakinarazi iezaguzu mezua berriz jatorrira bueltatuta eta, mesedez, ezabatu mezua, mezuaren kopiak eta erantsitako fitxategi guztiak.