[itzul] nivología, nivólogo

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Ost, Abu 22, 12:59:20, CEST 2012

Onartzen dut zure argudioa. Ene uste apalean, ez bait naiz hizkuntzan
aditu, euskarak badu sobera funts berezko ildoa korritzeko, noski
gainontzeko mintzairekin harremanean. Areago, nire iritziz hori da
euskarari egokien dagokion goldatza: nortasuna sustatzea eta
aberastea, kerietan aritu gabe.

Horretarako, nik, hizkuntzan ezagutza ulergarri egiten duten aditu
aholkua behar dut.

Ondo izan Bakartxo.

--
Eneko Gotzon Ares