[itzul] co-emisora

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Or, Abu 31, 18:57:17, CEST 2012

Aditzekikoa ez da hain automatikoa, nire ustez, eta ez dut uste
mendekotasuneko hitz-elkarketarekin besterik gabe lot daitekeenik; ikusi
egin behar ea murriztapen morfosintaktikorik dagoen.
Esan nahi dut, esate baterako, <halakok eta halakok batera jaulkitako ez
dakit zer / halakoaren eta halakoaren artean jaulkitako ez dakit zer>
esango nukeena ez nukeela <halakok eta halakok kojaulkitako ez dakit zer /
halakoaren eta halakoaren artean jaukitako ez dakit zer> moldera besterik
gabe behartuko.