[itzul] Arazoak Wordfastekin

Gotzon Egia gegia a bildua gipuzkoa.net
Or, Ots 3, 12:49:16, CET 2012

> Kaixo: Estuasun batean nago. Testu bat iztultzen ari nintzela, argia
> joan zait. Itzuli denean, word dokumentua ireki eta nire ustekaberako
> Wordfasteko iconoak desagertuta daude. Inork badaki zer gertatu den?
> eta batez ere, Inork badaki nola berreskura dezakedan Wordfast? Mila
> esker.

Zure Windows eta Office bertsiorik jakin gabe, pixka bat itsumustuan
ariko naiz.

Adibidez, Word2003 baldin baduzu, menuan jo Tresnak > Txantiloiak eta
osagarriak. Begiratu ea zerrendan Wordfast ageri den eta gaituta dagoen.

Ez bada zerrendan agertzen, eskuineko botoiaz Gehitu egin dezakezu.
Horretarako, jakin behar duzu non dagoen wordfast.dot fitxategia.
Konparazio batera, WindowxXPn karpeta hau izan ohi da:

c:\Documents and Settings\ERABILTZAILEA\Datos de
programa\Microsoft\Word\Sturtup

Jakina, ERABILTZAILEAren lekuan, zure erabiltzaile izena jarri behar duzu.

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.net