[itzul] Wordfast eta office 2007 ( makroak (des)bideratzeko arazoak.

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Ots 3, 13:18:51, CET 2012

  Egun on:

Orain arte  etxeko ordenagailuan  Windows vista izan dot    eta
Wordfasten demoa. Astiroegi ibili da  eta aldatu egin dot.

Aurrerantzean  office 2007  erabiliko dot.  ( eta    konfigurazio
barira  moldatu beharko).
Atzo  ahaleginean  ibili nintzan  Wordfast jartzeko,  baina makroekin
apur bat, ( guztiz )  galduta nenbilen.

  -- centros de  confianza --    aurkitu neban, baina   zerbait ez neban
ondo egin.

  Ez dakit  - */habilitar /deshabilitar  macros/* - dan aukera zuzena.

Zelan egin behar dot   wordfasten instalazioa  ?

Eskerrak aurrez.

Garikoitz