[itzul] Word 2011 Mac

Garbine Aranbarri garbine.aranbarri a bildua gmail.com
As, Ots 14, 16:12:35, CET 2012

Kaixo:

Mila esker, Gotzon.

Trouble-shootingeko urrats guztiak jarraitu nituen, eta errorea ematen
jarraitzen zuen.

Jarri naiz beraiekin harremanetan, eta badirudi Word2008ren arrasto
guzti-guztiak kendu behar direla inkonpatibilitaterik ez egoteko, eta
horretarako, ordenagailua berriz formateatu egin behar dela. Beraiek
diotenez, bakarrik Word2011 ezagutu duen Mac batean dena ondo-ondo doa,
bideoa ikusi dut youtuben. Baina lehendik Word2008 egon baldin bada, beti
sortu daitezke arazoak.

Ondo izan,
Garbiñe