[itzul] deseleccionar

ibarra.l a bildua aju.ej-gv.es ibarra.l a bildua aju.ej-gv.es
Ost, Urt 4, 10:36:34, CET 2012

windows eta office lokalizazioetan

select=hautatu
deselect=desautatu

erabili da
ikus 'desautatu' euskaltermen

-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com]En
nombre de Arrate Unzueta
Enviado el: miércoles, 04 de enero de 2012 10:18
Para: ItzuL
Asunto: [itzul] deseleccionar

Egun on!

Informatikari buruzko literal batzuk itzultzen ari naiz eta honako hau
agertu zait: "deseleccionar fila", "deseleccionar elemento"

Kzguneko dokumentu batean "deseleccionar" honela itzultzen da:
"aukeratutako testua libre utzi"

Ez dut beste ezer aurkitu, zer uste duzue? "aukeratutako lerroa libre
utzi", "aukeratutako elementua libre utzi" ulergarritzat joko zenituzkete?

Urte berri on!

Arrate