[itzul] Joan/Joanes/Joane ebanjelaria eta León Marciano

Eneko Gotzon Ares enekogotzon a bildua gmail.com
Or, Urt 13, 15:45:56, CET 2012

Arratsaldeon.

On 13 Jan 2012, at 08:39, Garikoitz Etxebarria wrote:
> Orduan  ez zan  erabiltzen  "asesinatu" terminoa.
Asasino hitza (arab. haxaxin, «haxix erretzaileak») XI. mendean
sortutako Asiako mendebaleko sekta musulman xii baten izendapenetik
omen dator <http://www.donostia.org/euskara/entziklopedia.nsf>.

> «Emoidazu Joan Bateatzailearen burua»... Samea ebagi eutsan.
> Beraz , "asesinatua", ez.

Asasinatzea, orohar, aldez aurretik pentsatuta, norbere bururako
arriskurik gabe edota onuran pertsona bat hiltzea da. Ni K.o. XXI.
mendeko gizaki bat naiz eta ene adierazpenak gehigarri etiko bat eduki
izan nahi du.
--
Eneko Gotzon Ares