[itzul] "carácter no dirigido"

Patxi Petrirena Alzuguren p.petrirena a bildua elhuyar.com
Ast, Uzt 19, 16:29:33, CEST 2012

[Hau proba bat egiteko da; mezua, lehen bidali dudan bera da.]

Izan daiteke inork berariaz zuzentzen ez duen jarduera edo ekitaldi bat,
berez-berez joan dadin uzten dena? "(Inork) zuzendu gabea"? "(Inork)
bideratu gabea"? Bideratzailerik gabea? Hori etorri zait burura esan
duzunarekin. Ez dakit ezertarako balioko dizun.

Patxi Petrirena Alzuguren
Hizkuntza Zerbitzuak
Elhuyar Fundazioa
Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil
tel.: 943 363040
www.elhuyar.org
  Mezu honek, baita erantsitako edozein agirik ere, isilpeko informazioa
izan dezake. Informazio hori jasotzeko baimena izendatutakoak baino ez du.
Zu ez bazara adierazitako hartzailea, indarrean dagoen legeriaren arabera
debekatuta daukazu informazio hori baimenik gabe erabili, hedatu eta/edo
kopiatzea. Mezu hau errakuntza baten ondorioz jaso baduzu, jakinarazi
bidaltzaileari, eta ezaba ezazu. Eskerrik asko.    Ez inprimatu mezu hau
ezinbestekoa ez bada.