[itzul] Baserritarrez jantzita

Inaki Inurrieta inaki.inurrieta a bildua gmail.com
Or, Eka 1, 19:01:21, CEST 2012

"Baserritar jantzian atera zen kalera", Zatoz baserritar jantzian"....

Iñigo Errastik baizik ez du aipatu forma hori, OEHan datorrela eta.
Niri "baserritar jantzita" bezain ezaguna egiten zait. Nire inguruan,
gurasoek-eta normal-normal erabiltzen zuten. "Baserritar jantzita" era
baino normalago, sarriago, esango nuke.

Iñaki Iñurrieta

--
Iñaki Iñurrieta Labayen