[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 97 bilduma, 21. zenbakia

Jasone Elizondo jasoneelizondo a bildua gmail.com
Ost, Eka 6, 12:47:11, CEST 2012

Kaixo:
Hasiberria naiz honetan, baina nik "17 M kanpaina" zuzenagoa dela deritzot.
Lagungarri izango zaizulakoan,

<itzul-request a bildua postaria.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko ekaren 06a
12:00):

--
Jasone Elizondo Garai
696 860 955