[itzul] I have a dream eta beste bat

Bittor Hidalgo bittorhidalgo a bildua euskalnet.net
Iga, Eka 17, 11:56:28, CEST 2012

Nik ez nuen ezagutzen ASTOBELARRAko bertsio hori, baina uste dut badela
Koldo Bigurik eginikoa (hemen HABE liburutegiko fitxa):

<http://www.habe.euskadi.net/cgi-bin_m24/abweb4/X6403/ID14364/G0?ACC=CAUT&NA
UT=18127&SAUT=Seattle,+Buruzagi+Handia+%281790-1866%29> Seattle, Buruzagi
Handia (1790-1866)
   Lurraren zati gara : Seattle Buruzagi Handiak 1855ean Ameriketako Estatu
Batuetako Presidenteari bidalitako mezua / itzultzailea, Koldo Biguri . --
Palma de Mallorca : José J. de Olañeta, LG 1998
   40 or. ; 14 cm . -- (Jakintzaren Liburutxoak ; 1)
   ISBN 84-7651-694-0

Ingurumena-Babesa
<http://www.habe.euskadi.net/cgi-bin_m24/abweb4/X6403/ID14364/G0?ACC=CAUT&NA
UT=29335&SAUT=Ingurumena-Babesa>
Biguri, Koldo
<http://www.habe.euskadi.net/cgi-bin_m24/abweb4/X6403/ID14364/G0?ACC=CAUT&NA
UT=9476&SAUT=Biguri,+Koldo>

504.06

Barra-kodea

Sukurtsala

Kokagunea

Signatura

1027908

HABE Liburutegia

Euskal Biblioteka

504.06 SEA lur

Mailegatzekoa

Erabilgarria

Ikurraz eta Euskaldun Bihotzekoak kanpainaren inguruan,

ikusi:  <http://www.euskalnet.net/euskaldunbihotzekoak>
www.euskalnet.net/euskaldunbihotzekoak

Bittor Hidalgo Eizagirre
Gaztelu kalea, 25, 4.A
20013 Donostia (Gipuzkoa)
Euskal Herria (Espainia -gainezarpenez-)
Tfnoak: 943326855 // 655728290
posta-e: bittorhidalgo a bildua euskalnet.net