[itzul] "Bilingüismo, diglosia, contacto de lenguas"

Garikoitz Etxebarria garikoitz.etxebarria a bildua uribekosta.org
Or, Mar 23, 10:10:05, CET 2012

  Egun on Asier:

Rikardoren blogean argibide batzuk:

http://filoblogia.blogariak.net/2011/09/asju-aldizkaria-sarean-dago/

Hortik zeozer zuzendu zeinkelakoan nago.