[itzul] "Bilingüismo, diglosia, contacto de lenguas"

Antsoaingo Udala - Euskera euskera a bildua ansoain.es
Or, Mar 23, 10:28:20, CET 2012

Honatx. Klikatu, bilatzeko eman eta aterako da (HABE, liburutegia):

http://www.habe.euskadi.net/cgi-bin_m24/abweb4/X6401/ID25542/G0

Elvira Lizeaga Urdanpilleta
Antsoaingo Udala
Euskara Zerbitzua
948 382241
-----Mensaje original-----
De: itzul-bounces a bildua postaria.com [mailto:itzul-bounces a bildua postaria.com] En nombre de LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER
Enviado el: ostirala, 2012.eko martxoak 23 09:31
Para: 'ItzuL'
Asunto: [itzul] "Bilingüismo, diglosia, contacto de lenguas"

	Ez du edukiko zuetakoren batek gaian ipini dudan artikuluaren bertsio elektronikoren bat, edo paperean fotokopiatuta?

	Atzo Bizkaiko Aldundiaren liburutegira joan nintzen artikulua eskuratzera, eta nerbioetatik amaitu nuen aurkitu nituen oztopo, zailtasun eta eragozpen guztiengatik.

	Hau da artikuluaren erreferentzia osoa:

SÁNCHEZ CARRIÓN, José María (1974): "Bilingüismo, diglosia, contacto de lenguas", ASJU, 8. bol., 1. alea, 3-80 or.

	Biziki eskertuko nioke kopia bat helarazi ahalko lidakeenari.

Asier Larrinaga