[itzul] Aldiak

Laxaro laxaro a bildua gmail.com
As, Maiatza 8, 08:21:36, CEST 2012

Bai, hemen Azpeiti alde honetan "aldiye" da, lehen "a" hori luzatuz esaten
da gainera "aaldiye". Informatu naizenez, lanaldi handi samar baterako
uztarri-aldiak dira, idi edo behi pareak, garotan, etxegintzan e.a.
Pentsatzen egon naiz "uztarri-aldi" horretatik bertatik etorria ez ote den
izango ere.
Laxaro

Juan Garzia Garmendia<juangarzia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko mairen 06a 09:57):

--
Laxaro