[itzul] Baionako leku eta monumentu izenak

Iriarte Oyaga Miren miren.iriarte a bildua pamplona.es
As, Aza 6, 13:18:33, CET 2012

Kaixo lagunak,

Baionan bisita gidatu bat egiteko testu bat itzultzen ari naiz eta bertako toki izen asko eman behar ditut, harresien izenak, eraikinenak, etab. Han eta hemen bilatu ditut euskarazko izenak; batzuk aurkitu ditut, sarean, wikipedian... beste batzuk, ordea, ez. Baionako Udalaren eta Turismo Bulegoaren web orrietako euskarazko bertsioan saiatu naiz baina ez dut sartzerik lortu (ematen du ez daudela prest).

Inork ba al dakizki Baionako toki eta monumentuen hauen euskarazko izenak?

	- Castillo nuevo (Château Neuf) => Gaztelu berria ("Jauregi berria" ere ikusi dut testuren batean)
	- Castillo viejo (Château Vieux) => Gaztelu zaharra ("Jauregi zaharra")
	- Plaza de los vascos (Place des Basques) => Euskaldunen plaza
	- Murallas Lachepaillet
	- Baluarte Vieilles Boucherie
	- Puerta de España => Espainiako atea
	- Torre de Sault