[itzul] no tiene mucha conversación

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
Iga, Aza 11, 11:32:28, CET 2012

Zer esan nahi ote du, monotematikoa dela? ;-)

Esan nahi dut: gaztelaniazko horrekin, normalean, uste dut esaten dela isil
samarra dela, hitz gutxikoa, edo halako zerbait, ezta? Horregatik, harritu
egin naiz pixka bat (zu bezala, segur aski) "asko hitz egiten duela
baina..." horrekin.

Ez dakit, "hitz gutxikoa" ez bada, "solasgai gutxikoa", "hiztuna baina gaiz
mugatua"?

Gai polita da solaserako...

Patxi