[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 101 bilduma, 52. zenbakia

Gerardo Markuleta gmarkuleta a bildua euskalnet.net
Al, Aza 12, 18:32:10, CET 2012

Aupa, Harkaitz, zer moduz dena?

19koak bere horretan dirau? Hik bestelako apetarik ez badaukak, "Zabala"
zahar-berrituan pentsatu diagu bazkarirako.

Gehiegi eskatzea izango duk beharbada, baina 19an bertan tertulia-bilera
izaten diagu literaturzale batzuek. Iluntzeko 7,30etan biltzen gaituk, duela
urte pila bat (agian hi ere izango hintzen gonbidatu katakunbetako garaian):
plenoa egiten dugunean, 6 lagun: Rikardo Arregi, Angel Erro, Manu López,
Josean Sagastizabal, Patxi Zubizarreta eta seiok. Ilusio handia ditek. Lagun
artean, inolako presiorik gabe.

Ordua ez duk txarra, Donostiarako azken autobusa har dezakek, edo lasai
geratu hoteltxo batean (gure kontu). Esadak ondo etortzen zaian, bai
bazkaria bai iluntzeko afari-merienda.

Hirearen zain, zainddu,

Gerardo