[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Ramon Etxezarreta etxezarreta a bildua telefonica.net
Iga, Urr 7, 21:14:45, CEST 2012

Modu pribatuagoan esatea gustatuko litzaidake baina:
Ayer no más - Andrés Trapiello - nobela

Ramon ETXEZARRETA AIZPURU -  Marina, 9 - 1. ezk.- 20007 - DONOSTIA - SAN
SEBASTIAN

----- Original Message -----
From: "Koldo Biguri" <kbiguri a bildua yahoo.es>
To: <itzul a bildua postaria.com>
Sent: Sunday, October 07, 2012 10:31 AM
Subject: [itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Kaixo denoi.

Azterketatxo soziologiko-literario bat egin nahi dut, eta eskertuko nizueke
egiarekin erantzutea honako galdera honi:

Zer liburu ari zarete irakurtzen?

Ipini izenburua, egilea eta liburu mota (eleberria, poesia, entsegua...).
Erantzun dIteke "Ez naiz libururik erantzuten ari".

 Emaitzen berri jakinarazten saiatuko naiz.

KOLDO BIGURI