[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

xabier-pascual a bildua ej-gv.es xabier-pascual a bildua ej-gv.es
Al, Urr 8, 07:51:06, CEST 2012

Martutene, Ramon Saizarbitoria, eleberria.

Xabier Pascual Jimenez
Ekonomia eta Plangintza Zuzendaritza
Eusko Jaurlaritza
945 01 90 56
Nahi baduzu, euskaraz jarraituko dugu.
-----Mensaje original-----
De: Koldo Biguri [mailto:kbiguri a bildua yahoo.es]
Enviado el: domingo, 07 de octubre de 2012 10:32
Para: itzul a bildua postaria.com
Asunto: [itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Kaixo denoi.

Azterketatxo soziologiko-literario bat egin nahi dut, eta eskertuko
nizueke egiarekin erantzutea honako galdera honi:

Zer liburu ari zarete irakurtzen?

Ipini izenburua, egilea eta liburu mota (eleberria, poesia,
entsegua...). Erantzun dIteke "Ez naiz libururik erantzuten ari".

 Emaitzen berri jakinarazten saiatuko naiz.

KOLDO BIGURI