[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

h-agirre a bildua ivap.es h-agirre a bildua ivap.es
Al, Urr 8, 08:39:32, CEST 2012

Ni ere bi irakurtzen ari naiz:

Bata Miklos Vamos hungariarrarena baina gaztelaniaz: "El libro de los
padres"

Bestea berriz saio-lana da eta ingelesez. Ivo Banac-en "Eastern Europe
in Revolution"

Izena
Kargua
mailto: e-mail a bildua ivap.es
Helbidea
945 0176
http://www.ivap.euskadi.net
(c) 2011 Eusko Jaurlaritza - Gobierno Vasco
Nahi baduzu, hemendik aurrera euskaraz egingo dugu gure artean.