[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Jabier Zabaleta euskara a bildua oriokoudala.com
Al, Urr 8, 09:00:39, CEST 2012

'Incognito. The Secret Lives of the Brain'. David Eagleman.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta
Orioko Udaleko euskara teknikaria
euskara a bildua oriokoudala.com
943 830 346 --> 8

El 07/10/2012, a les 10:31, Koldo Biguri va escriure: