[itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

Jon Arbizu jarbizu a bildua traducci.com
As, Urr 9, 17:05:26, CEST 2012

Cargarás con la culpa, Olle Lönnaeusena (eleberria), ari naiz irakurtzen
Eta Hamar, Andrej Longorena, Josu Zabaletak itzulia (ipuin-bilduma), dut mesanotxe gainean, hau ere tarteka irakurtzeko, baina hasi gabe oraindik
Jon Arbizu

  ----- Original Message -----
  From: Koldo Biguri
  To: itzul a bildua postaria.com
  Sent: Sunday, October 07, 2012 10:31 AM
  Subject: [itzul] Zer liburu ari gara irakurtzen?

  Kaixo denoi.

  Azterketatxo soziologiko-literario bat egin nahi dut, eta eskertuko nizueke egiarekin erantzutea honako galdera honi:

  Zer liburu ari zarete irakurtzen?

  Ipini izenburua, egilea eta liburu mota (eleberria, poesia, entsegua...). Erantzun dIteke "Ez naiz libururik erantzuten ari".

   Emaitzen berri jakinarazten saiatuko naiz.

  KOLDO BIGURI