[itzul] Punta aérea

Berasategi Zurutuza, Joxe M. jmbera a bildua alava.net
Or, Ira 14, 11:02:21, CEST 2012

Hona bost adibide, Arabako mendi ibilbide batzuetatik ateratakoak, <<aéreo>> adjektiboa itzultzeko zailtasunen erakusgarri (5 kasuetatik 4tan, graduatzaile eta guzti: más aéreo, muy aéreo, un tanto aéreo).
1
es: ...para continuar por un sendero marcado con pintura roja que nos guía con cierta seguridad por los pasos más aéreos.
eu: Gero, pintura gorriz markatutako bidezidor batetik jarraituko dugu; horrek gidatuko gaitu, halako segurtasun batez, igarobide gorenetatik.
2
es: Se trata de un tramo muy aéreo de gran belleza, sin embargo, nuestra ruta lo deja a la derecha para seguir el tajo labrado en la roca y descender hacia la localidad de Meano.
eu: Edertasun handiko tartea da, oso gainzalea. Hala ere, gure ibilbideak eskuinaldean utziko du, arrokan landutako ahotik jarraitu eta Meanoko herrira jaisteko.
3
es: Unos tramos de pedrera cortando la fuerte pendiente la hacen un tanto aérea.
eu: Hartxingadi tarte batzuek ebakitzen dute malda malkartsua, nolabait haien gainetik pasatzera behartuz.
4
es: La cima es muy aérea y ofrece unas vistas excelentes a todo su derredor
eu: Gailurra oso irekia da eta ingurune osoaren bista ezin hobeak eskaintzen ditu
5
es: La aérea cumbre, hoy día sin buzón montañero,...
eu: Gailurra oso irekia da, eta gaur egun ez dauka mendiko buzoirik

Inori ezertarako balio badio...
Ondo bizi,
Joxe Mari Berasategi
AFAko Euskara Zerbitzua

Lege oharra:
Mezu hau eta bere eranskinak isilpekoak dira eta hartzaileari bakarrik zuzenduta daude. Hartzailea ez bazara, mesedez, jakinaraz iezaguzu (AFAren Erregistro Orokorra, Probintzia plaza z/g, 01001 Vitoria-Gasteiz) eta mezua ezabatu ezazu. Baimenik gabe erabiltzea legez debekatuta dago. Lortutako datu pertsonalak erakunde honen fitxategien osagai dira. Datu horietarako sarbideaz edo haiek zuzentzeaz, ezeztatzeaz edo tratatzearen aurka egiteaz zalantzarik izatekotan, idatziz egin beharko da, nortasuna egiaztatuz.

Aviso legal:
Esta comunicación, con sus anexos, es confidencial y va dirigida únicamente a  su destinatario. Si usted no lo fuera, le solicitamos que nos lo indique (Registro General de DFA, Plaza de la Provincia s/n, 01001 Vitoria-Gasteiz) y que la destruya. Su uso no autorizado está prohibido legalmente. Los datos personales obtenidos integran los ficheros de los que es titular esta Entidad; cualquier cuestión sobre el acceso, rectificación, cancelación u oposición al tratamiento de los mismos, será formulada por escrito, acreditando la identidad.

Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada
No imprima este mensaje si no es imprescindible