[itzul] licenciado en Y por la univesidad X

Aitor Duņabeitia dunabeitia.aitor a bildua gmail.com
Or, Api 19, 12:23:57, CEST 2013

Euskaltzaindiaren Hiztegiak ondoko adibideak dakartza 'lizentzia' eta
'lizentziadun' sarreretan: "*Salamancan burutu zuen, gero,
Filosofia-Letretako lizentzia Filologia klasiko sailean*"; "*Letretan
lizentziaduna*"; "*Irakasle lizentziaduna*". 'Lizentziatu' berbak *Heg. *marka
dakar.

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER<larrinaga_asier a bildua eitb.com> igorleak hau idatzi
zuen (2013 apirila 19 12:02):