[itzul] Laboral kutxa

Laxaro laxaro a bildua gmail.com
As, Api 30, 13:38:01, CEST 2013

Lotsa kontuez ari zaretela, horixe omen da ez daukanak daukanari ematen
dion gauza bakarra. Azken aldian bankuek eta hauen ingurukoek nahiko sarri
ematen digutena, oso eskuzabal gainera.
Laxaro

Dionisio Amundarain Sarasola<dioni a bildua facilnet.es> igorleak hau idatzi zuen
(2013 apirila 30 13:24):

--
Laxaro