[itzul] Nazioarteko zigor kodea euskaraz

eztizen miranda eztizen.miranda a bildua hotmail.com
Lar, Abu 3, 17:48:53, CEST 2013

Kaixo,

Nazioarteko Zigor Gorteko Erromako Estatutua (Estatuto de Roma de la Corte Penal Internacional) lantzen ari naiz giza eskubideei buruzko ikerketa bat egiteko, baina ez dut topatu horren euskarazko bertsiorik, ez bainago ziur ezta erabili dudan izenburua egokia den ere.
Ba al dakizue euskaratuta dagoen edo ez? Egotekotan, ba al dakizue nola lortu dezakedan?
mila esker aldez aurretik!
eztizen