[itzul] Nazioarteko zigor kodea euskaraz

kixmi kixmi a bildua iservicesmail.com
Lar, Abu 3, 18:12:24, CEST 2013

Aupa,
Saiatu hemen: https://sites.google.com/site/euskallegezalea/
Beharbada, "Nazioarteko testuak" atalean.
"Lotura baliagarriak" agian lagungarriak ere bai...

03/08/2013 17:48(e)an, eztizen miranda(e)k idatzi zuen: