[itzul] "no habrá ni hogar sin lumbre, ni español sin pan"

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Lar, Abu 31, 12:31:45, CEST 2013

Eskerrik asko, Xabier. Nik "etxerik ez surik gabe, espaniarrik ez OGIRIK
gabe" neukan jarrita, zurearen oso antzekoa. Izan ere, esaldi horren ostean
zera dio testuak: "como faltaba el pan, no hubo más remedio que establecer
el 14 de mayo (...) el racionamiento de los productos de primera
necesidad". Baina agian egokiagoa da "ogia" baino "lana" ematea?

Milesker, berriro ere!

Patricia

Xabier Mendiguren<xmendiguren a bildua elkar.com> igorleak hau idatzi zuen (2013
abuztua 31 12:17):