[itzul] Muela (muinoa)

inaki irazabalbeitia inakixabier a bildua gmail.com
Al, Abe 30, 10:11:05, CET 2013

Horrelako egiturei Ameriketan 'mesa' esaten zaio gaztelaniatik eta
portugesetik hartuta. Muela, itxura batean Ebro ibarrean ematen zaien
izena  da. Aragoieraz ere 'muela' da. 'Mesa'ri euskara 'mesa' esaten zaio
(ikus ZTH hiztegia). Nik 'muela' emango nuke arazorik gabe Ebro ibarrekoak
badira (http://an.wikipedia.org/wiki/Muela_%28cheomorfoloch%C3%ADa%29).

Inaki

Sara Muniozguren Ortiz<sara a bildua deusto.es> igorleak hau idatzi zuen (2013(e)ko
abenduak 29 20:32):