[itzul] ***BULK*** Re: Arraun etxe ala Arraun etxea?

Patxi Petrirena petrirena a bildua gmail.com
As, Ots 12, 10:57:34, CET 2013

Edo nik zerbait galdu dut, edo bi gauza nahasten ari gara.

"Jatetxe" ez da izen berezi bat, eta "Miren jatetxea" behar du, dudarik
gabe. Kontu horretan inork ez du dudarik egin mezu-truke guztian, oso oker
ez banago.

Beste gaiarekin, ez dut eranstekorik. Gogora dezadan, badaezpada, ez garela
"Arraun" izeneko etxe batez ari, orduan "Arraun etxea" baikenuke aukera
bakarra, "Miren jatetxea" bezala.

Patxi