[itzul] Zalantza

Xabier Armendaritz (Aixe, S. L.) aixe a bildua ctv.es
Ost, Ots 13, 11:24:06, CET 2013

Aditzak («sortzen zuen») ergatibo marka eskatzen duenez, ez da zuzena.
Gainera, idazkera traketsa du, zalantza ez baita «desfilea nola aterako»
horrek sortua: «desfilea nola aterako» da, hain zuzen ere, zalantza.
Beraz, honela jarriko nuke:

«baina larriagoa zen zerabilten zalantza, desfilea nola aterako»

edo

«baina larriagoa zen sortu zitzaien zalantza, desfilea nola aterako»

Ondo izan,

Xabier

Xabier Armendaritz
AIXE itzulpen eta zerbitzuak
Biltzar Nagusiak, 11, behea
01010 GASTEIZ

Tel.: 945 174 476

2013-02-13 10:45(e)an, Itzuliz Itzulpen Zerbitzua(e)k idatzi zuen: