[itzul] Arraun etxe ala Arraun etxea?

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.com
Ost, Ots 13, 23:54:43, CET 2013

Mezu pribatuak eta mezu publikoak, ni lotsagorritzeko. Adar-jotzaile ugari
dabil Itzulist honetan (motiboa eman dudala onartu behar badut ere).

"*A, ez nekien Gotzon Egia hain zaharra zenik*" gisako mezuak ere iritsi
zaizkit.

Badaukat esperantza egunen batean Xuxenek holako akatsak ere konponduko
dituela. Bitartean, itzulkideon irrigarri jarraitu beharko dut!