[itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

jon-agirre a bildua ej-gv.es jon-agirre a bildua ej-gv.es
As, Ots 19, 11:59:25, CET 2013

Lehengoan Orion izan nintzen, eta "ikastetxe jasangarria" daukazuela ikusi nuen. Ikasleen ikuspegitik edo... ;-)

Iraunkortasunez ekoitzitako esnekiak.

Iraunkortasunezko esnekiak

Horrelako zerbait emango nuke.

Jon

________________________________

Nork: Jabier Zabaleta [mailto:euskara a bildua oriokoudala.com]
Bidaltze-data: lunes, 18 de febrero de 2013 13:13
Nori: ItzuL
Gaia: Re: [itzul] "Productos Lácteos Sostenibles"

Joan den ostiralean aritu zen gai horretaz (sostenible/iraunkor) Bego Montorio '31 eskutik' blogean.

http://31eskutik.com/2013/02/15/stand-iraunkorra/

Artikuluak Antton Gurrutxagaren erantzuna izan zuen, oso argigarria.

Anttonek erantzun horretan dioenaren arabera, ordain egokiena 'esneki jasangarriak' izango litzatekeela ulertzen dut.

Ondo-ondo bizi.

Jabier Zabaleta

Orioko Udaleko euskara teknikaria

euskara a bildua oriokoudala.com

943 830 346 --> 8

El 18/02/2013, a les 12:56, Laxaro <laxaro a bildua gmail.com> va escriure:

Baina horrexek sortzen dit kezka niri, 'iraunkor' horrek esnea produktuaren iraunkortasuna adierazten duela gehiago dirudi, eta izenburuaren asmoa lanbidea iraunarazteko bideak jartzea dela.
Laxaro

Josu Garate<josugarate a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 18 12:46):

Esneki iraunkorrak esan liteke.

Laxaro<laxaro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 otsaila 18 12:31):

	Goian datorren izenburu hori inork eman al du euskaraz? Bada ez bada ere. Aldez aurretik eskerrik asko.

	--
	Laxaro

--
Laxaro